محمد مهدی عزیزممحمد مهدی عزیزم، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

پسر گلم محمدمهدی عزیزم

پسر گلم روز شکوفه هات مبارک

1393/7/7 6:38
388 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستام و پسر گلم

محمد مهدی عزیزم در تاریخ 93/07/05 به جمع شکوفه های نوآموز پیوستی که من این شروع را بهت تبریک می گم و امیدوارم مادر خوبی باشم و در همه مراحل، موفقیتت را روز افزون کنم.

سورپرایز قبل پیش دبستانیت یک سفر کوتاه به شمال بود اینها هم عکسهای یادگاریش

 

 

 

این هم عکس های یادگاریت از دبستان پسرانه رفاه در روز جشن ورودت

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

سمیرا
24 مهر 93 16:09
سلام ببخشید میشه بپرسم شما واسه تعیین جنسیت پیش خانوم عراقی میرفتین اخه من میخوام باردار شم ولی دوس دارم بچه ام پسر شه. شنیدم خانوم عراقی واسه تعیین جنسیت خوبه. روشسم تغذیه ایه منتظر جوابتون هستم ممنون میشم کمکم کنین
الهه نباتی پور
پاسخ
سلام خانم والا ایشون دکتر زنان من بودند ولی میدیدم زیاد برای تعیین جنسیت می آمدند . کارشون که عالیه دوران بارداری هم روششون تغذیه خاص نبود فقط باید وزن لازم را اضافه میکردیم.
مامی فاطمه
7 آبان 93 16:19
سلام مامان عزیز خدا فرزند دلبندتو برات حفظ کنه عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانماا امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن بااجازتون مهرماه برنده پلاک طلا بودم امیدوارم این ماه برنده شماباشید http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati