محمد مهدی عزیزممحمد مهدی عزیزم، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

پسر گلم محمدمهدی عزیزم

مسافرتهای مکرر دوران بارداری

1389/12/1 14:43
671 بازدید
اشتراک گذاری
من چند ماه اول بارداری را اصفهان زیر نظر خانم دکتر خورشید عراقی بودم اما از ماه ۶ ام در تهران تحت نظر خانم دکتر بهزادی بودم و در ۷ ماهگی با خانم دکتر محمد نجار آشنا شدم و تا زایمان به کلنیک تخصصی مادران مراجعه داشتم اما از آنجائیکه خانم دکتر عراقی را بسیار دوست داشتم تا ماه ۸ تحت نظر ایشان هم بودم، از این جهت مداوم در سفر تهران اصفهان بودم که دیگر در اواسط ۸ ماهگی طبق توصیه فامیل دیگر فقط در تهران تحت مراقبت و درمان بودم. 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

شوکولات
31 فروردین 91 12:09
سلام میخواستم ببینم دکتر عراقی خوب هست؟
الهه نباتی پور
پاسخ
سلام والا بهتر از ایشون سراغ ندارم خیلی خوش برخورد و خوب بودند. البته برای نازایی هم خیلی پیششون می آمدند و جواب هم میگرفتند.