محمد مهدی عزیزممحمد مهدی عزیزم، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

پسر گلم محمدمهدی عزیزم

تحصیل در دوران بارداری

1389/12/1 14:56
906 بازدید
اشتراک گذاری

در اواسط ۵ ماهگی (شهریورماه ۸۷) بودم  که نتایج دانشگاه آمد (قبولی ارشد کامپیوتر  گرایش ICT دانشگاه علم و صنعت) و من که بسیار مشتاق تحصیل بودم با وجود شرایط بارداری در دانشکده مجازی علم و صنعت ثبت نام نمودم و از خداوند می خواستم که من را در این راه کمک نماید .

چند ماه اول دروس را زیاد جدی نگرفته بودم و زمانهائی را که می توانستم دروس را ضبط می نمودم  تا اینکه در ماه ۹ بارداری خانم دکتر محمد نجار تاریخ زایمان طبیعی ام را درست بعد از آخرین امتحانم تعیین نمودند و  پس از آن در ماه ۹ ام جزوات را جمع آوری نمودم و به مطالعه دروس پرداختم .

برای دو امتحان هفته اول آماده شده بودم که ۲ شب مانده به امتحان اول دردم گرفت و صبح روز چهارشنبه ۲۵/۱۰/۱۳۸۷ محمد مهدی عزیزم به دنیا آمد.

حالا هم بسیار خوشحالم که خداوند این چنین تقدیر نمود که در دوران بارداری مشغول تحصیل و تفکر باشم چرا که در هوش و ذهن کودکم تاثیر بسزائی گذاشته است. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامانی درسا
25 دی 90 1:44
عزیزم تولدت مبارک هزاران بار . امیدوارم همیشه شاد باشی و سالم
مامان علي خوشتيپ
25 دی 90 10:50
تولدت مبارك محمد مهدي جون
مامان زهره
25 دی 90 14:08
تولد . تولد. تولدت مبارک. مبارک مبارک تولدت مبارک
مامان هامان
25 دی 90 19:38
محمد مهدی عزیزم تولدت مبارک
الهه نباتی پور
پاسخ
تشکر فراوان
شبنم
14 مرداد 92 14:36
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ باتشکر
عکس فرش
8 شهریور 92 17:17
وبلاگتون زیباست... به وبلاگ من سر بزنید... ماندگارترین هدیه برای دلبندت و کسی که دوستش داری... http://aksfarshkashan.blogfa.com